Často kladené otázky (FAQ)


1. Ako prebieha školenie personálu?

Školenie trvá zvyčajne 3 po sebe nasledujúce dni. V prvý deň prebieha analýza osoby a jej práce, kedy hodnotíme jej silné a slabé stránky a pozorujeme jej prácu. Následne si prejdeme zistenia a nastavíme prvé kroky na preškolenie a zavedieme nové rituály a spôsoby vykonávania práce. Keďže školíme počas pracovnej doby, dáva nám to ideálne možnosti na reálne zlepšenie, pretože pracujeme a školíme priamo v daných situáciách. V posledný deň sledujeme, či zavedený systém funguje v praxi a Vám odovzdáme spätnú väzbu, vrátane hodnotenia zamestnanca. Po absolvovaní tohto školenia môžete požiadať o MOSSA Approved certifikát. Cena školenia je 470 Eur s DPH.
Školenie v oblasti eCommerce & Sales závisí od požiadaviek klienta a cena za toto školenie je individuálne prispôsobená daným požiadavkám.

2. Ako získam Mossa Approved certifikát?
Po absolvovaní školenia môžete požiadať o certifikát, ktorý Vám bude vydaný na základe úspešnosti hodnotenej osoby a po aplikovaní navrhovaných procesov v praxi. Toto môže byť v ten istý deň ale i o niekoľko týždňov a je to veľmi individuálne. Cenu certifikátu tvorí cena školenia 470 Eur s DPH + certifikát 130 Eur s DPH. 

3. Môžem získať certifikát aj bez školenia?
Áno. Táto služba je dostupná iba pre Verného klienta.
4. Ako sa môžem stať Verným klientom?
Verným klientom sa stávate automaticky ak ste si u nás objednali služby v minimálnej hodnote 1 280 Eur/mesiac po sebe 3 nasledujúce mesiace resp. ak ste v jednom mesiaci objednali služby za min. 2580 Eur.

5. Aké sú výhody Verného klienta?
Podpora 24/7 (bude Vám pridelené špeciálne tel. číslo iba pre Vás), zľava na ďalšie služby, MOSSA Approved certifikát.

6. Čo je Virtuálny asistent?
Táto služba zahŕňa odpovedanie na emaily a ostatné služby office balíčku podľa zadania klienta. Pre začiatočníkov odporúčame vyskúšať službu na 5 hodín týždenne.

7. Môžem si objednať služby v ten istý deň?
Túto možnosť Vám nevieme garantovať, spravíme však všetko čo je v našich silách, aby sme Vám pomohli. Pre expresné služby je účtovaný príplatok 50% z celkovej fakturovanej sumy.


Napíšte nám